reklama

Skúsim ťa počúvať

Sedím s kamarátkou v miestnosti a niečo mi hovorí. Za normálnych okolností, by som ju počúvala so záujmom, ale mám svoje starosti.

Písmo: A- | A+
Obrázok blogu

Dokážem sa zmôcť len na chabé prikyvovanie hlavou a letmý zúčastnený úsmev. Nevšimla si, že duchom a mysľou som niekde ďaleko. Hovorí ďalej.

Iný deň, iná osoba sedí oproti mne, a teraz rozprávam JA. Zmenilo sa niečo? Nie. Rozprávam o svojich patáliách, radostiach posledných dní, počas ktorých sme sa nevideli. Ale čo druhá strana? Má rovnaké príznaky ako ja, keď som počúvala kamarátku číslo jedna. Mená nie sú podstatné. Na čo sú mená, keď ani len príbeh ktorý rozprávajú, nie je „zaujímavý"?

Príbehy sú zaujímavé. Aj ľudia, ktorí ich rozprávajú. Na naše problémy si vždy nájdeme čas i riešenie. Chvíle, ktoré prežívame a ľudí, s ktorými sa spájajú....tých nenahradíme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Preto je na mieste uvedomiť si....na čo rozprávame keď niekedy nie sme počúvaní, alebo naopak prečo nepočúvame, keď nám rozprávajú?

Darina H. Lacková

Darina H. Lacková

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Slová skladám do viet, a vety do príbehov plných fantázie. Mám rada vôňu novín a kníh. Rôznorodosť ma fascinuje rovnako ako umenie a hudba. Verím na zázraky a druhé šance. Zoznam autorových rubrík:  Bar u JoaPrózaPostrehyPoézia

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu